13 december 2014

Väska


Väska med korta handtag, sydd i återanvänt äldre tyg. Jag har fodrat med kraftigt bomullstyg för att göra väskan stadigare, så att det går att bära lite tyngre saker i den. Väskan är 30 cm bred och har en höjd på 40 cm för att en dator ska få plats, djupet är 10 cm. På insidorna finns det två fickor. På ovansidan har jag sytt fast en dragkedja på ett nytt (för mig nytt) sätt. Titta gärna på bilderna för jag blev väldigt nöjd med dragkedjan. Så här kommer jag att sy fast den fler gånger. 



Dragkedjan är helt öppningsbar en bit utanför väskan, så att stora saker lätt kan tas upp ur väskan. 



1 kommentar:

Anonym sa...

Den är så fin!!! Den är dessutom alldeles perfekt när man behöver bära med sig lite pärmar och annat! Jag är så nöjd med min väska! Tack!
Camilla