24 september 2014

DESIGN & KONSTHANTVERK 27-28 SEPTEMBER


Design & Konsthantverksmarknad
på Lilla torg lördag 27 september kl. 10-18 samt söndag 28 september kl. 11-17

Besök vår mycket uppskattade hantverksmarknad! Ett 50-tal hantverkare visar upp och säljer sina alster på Lilla Torg. Här hittar du bland annat vackra smycken i silver och glas, keramik, unika textilier, exklusiva konstföremål och mycket mer.

I helgen ska jag vara med på Design & Konsthantverksmarknad i Malmö. Välkomna dit för att titta på mina senaste alster. Jag har hunnit sy i en del "nya" saker i återanvända tyger den senaste månaden. Bla börsar, nessesärer, sminkväskor och pennskrin. Har jag kvar av det nysydda så bloggar jag dem efter helgen. Hoppas att vi ses // Nina 

Marknaden  på Lilla torg 2013

Inga kommentarer: