3 november 2013

Helgens fynd bl.a Saini Salonen


I fredags åkte familjen till Småland för att fira födelsedag och umgås och eftersom det var helgdag igår och vädret inte var alltför roligt dessa dagar så åkte vi till några antikaffärer och loppisar. För ovanlighetens skull så hittade jag något att köpa.


Idag köpte jag flera väldigt fina frotté handdukar. De har en väldigt bra kvalité om man jämför med dagens handdukar och dessutom är de vackra. 


Några bitar tyg fanns det också på några av loppisarna.


Men jag sparar det allra bästa till sist. Gardiner av Saini Salonen som heter "Ekerö". De hittade jag i en antikaffär och kände igen dem direkt eftersom jag har suttit och tittat på bilder av just dessa och önskat att jag hade några och nu när de ligger här hemma vet jag inte var jag ska ha dem. Men det kommer jag snart på. Hoppas att ni också har haft en bra helg. 

Inga kommentarer: