27 januari 2013

Vårmarknad på Fulltofta Naturcentrum

Idag denna grå dag med töande snö och dimma har jag bokat in mig på Vårmarknad. Lokala hantverkare ska stå och sälja sina kreationer av alla dess slag. Boka in den 14 april för att åka ut i naturen för marknaden hålls på Fulltofta Naturcentrum som ligger mellan Hörby och Höör i bokskogen. Så du kan passa på att gå på marknaden och sen ta en härlig runda bland bokarna. Marknaden hålls inomhus i en ombyggd loge så vi finns där även vid regn.

http://www.upplevhorby.se/sv/Sidor/Hem.aspx
Sidor - Hem
På denna adressen kan ni hitta en karta om det behövs.



Så nu vet ni vad jag gör på mina lediga stunder. Jag måste sy lite nytt att ta med till Vårmarknaden, ska in i sy rummet botanisera bland mina tyger. Det ska bli roligt att sy nya nessesärer för det är ett tag sen. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt med ny marknad! Hoppas vi kan komma dit. /L