12 november 2012

Tygväskor


Idag när jag vaknade så sken solen, det känns som det är ett tag sen den sken in genom sovrumsfönstret. Kände direkt att idag vill jag åka till skogen och gå en runda, men när jag väl hade tid att masa mig ut i skogen och tittade ut så sken solen fortfarande samtidigt som regnet vräkte ner. Idag har jag sytt två mindre tygkassar med klara fina färger, tyget kommer från Ikea. Färgerna är lite klarare än vad de blev på bilden. Den vänstra kassen är 34 cm hög och 37 bred, den andra är 33 cm bred och lika hög som den andra.



Väskorna är fodrade med ett vackert grönt tyg och en liten ficka vid ena sidan. Tror ni att jag kom iväg till skogen? Nä, det blev en fika i bowlinghallen istället med barnen medan min man tränade.
En sak som jag funderar på, vem är ni som besöker min blogg. Ni får gärna lägga en liten kommentar och berätta, bara för att stilla min nyfikenhet.

1 kommentar:

lotta sa...

Jag heter Lotta och kan inte sy så jag beundrar dig.