2 november 2012

Jul & Hantverks mässa 2012

Nu närmar sig Julen med stormsteg, nåja kanske inte men 
Jul & Hantverks mässan i Kristianstad. I onsdags var alla säljare inbjudna på Kickoff och vi fick ta del av massvis med bra information. Allt för att göra oss trygga och så att vi inte springer omkring som yra höns den 17:e. På Lördagen ska en känd dansbands klassiker spela klockan 15. Även på söndagen ska det vara musik klockan 15, men det är inte klart än.

Här hemma sker en hel del aktivitet i sy rummet. Jag har sytt klart några beställningar och syr diverse saker som jag ska ta med till Kristianstad. Ni får inte se några foto för då blir det inget spännande när ni kommer till min monter. Alla sakerna ska prismärkas och cellofan ska läggas i varje nessenär, men det sista får jag väldigt bra hjälp med av min dotter.
Hoppas att vi ses i Kristianstad

1 kommentar:

Anonym sa...

Så synd att vi missar detta evenemang! Tur att du har en hjälpsam assistent därhemma :-) kram e